Webmetric Sp. z o.o.







SOCIAL:


FACEBOOK


TWITTER




Oceń firmę (0 z 0 głosów)



WYSTAW OPINIE:



Brak komentarzy! Bądź pierwszy!

Czy właściciel sklepu online powinien poznać zasady projektowania UX/UI?


Prowadzenie sklepu online wymaga od jego właściciela wiedzy w szerokim zakresie. Powinien on być zorientowany nie tylko w obowiązujących go dziedzinach prawa (jako osobę generującą określony dochód oraz zarejestrowaną w KRS lub CEiDG dotyczą przedsiębiorcę przepisy skarbowe, gospodarcze i z zakresu legislacji cywilnej), ale także w szeroko rozumianym marketingu internetowym. Zarówno w kwestii prawodawstwa, jak i zasad odnoszących się do efektywności sprzedaży w sieci niezbędne jest samodzielne poszukiwanie informacji i aktualizacja posiadanej wiedzy. W pierwszym przypadku warto śledzić postępy prac komisji sejmowych (także dowiadywać się, jakie są plany ustawodawcy w interesującym przedsiębiorcę zakresie tematycznym). Dla wielu osób problematyczne może być odczytywanie i zrozumienie treści aktów prawnych. Dobrze więc znaleźć pomoc z zewnątrz w postaci osoby z własnego otoczenia lub też nawiązać współpracę z rzetelnym biurem rachunkowym, którego pracownicy przedstawią wszelkie niejasności w zrozumiały dla właściciela biznesu sposób.

Biorąc pod uwagę marketing, dobrą opcją jest inwestycja we własne umiejętności i skorzystanie z oferty szkoleń tematycznych. Zdobyta podczas nich wiedza (zarówno teoretyczna, jak i praktyczna) to podstawa, na której można oprzeć rozwój własnej działalności, uwzględniając jej profil. Daje też możliwość szybkie reakcji w sytuacji, gdy przedsiębiorca dostrzeże jakiekolwiek nieprawidłowości, takie jak spadek liczby odsłon czy zwiększona liczba zwrotów i reklamacji produktów. 

Firmą, której pracownicy pragną wspierać internetowego sprzedawcę w jak najszerszym zakresie, jest Webmetric Sp. z o.o. To polska marka, której kadra to grupa specjalistów doskonale obeznanych z wymogami krajowego rynku oraz mogącymi zaproponować odpowiednio dobrane, nowoczesne oraz personalizowane rozwiązania pozwalające na osiągnięcie sukcesu w sprzedaży online. Ich domeną jest pomoc jako doradca i wsparcie w zakresie uzyskiwania potrzebnych informacji na temat szeregu czynników mających realny wpływ na prowadzoną w sieci działalność. Przygotowana oferta obejmuje także szereg szkoleń tematycznych (m. in. projektowanie UX/UI), z których może skorzystać przedsiębiorca. Przedstawiona na stronie firmy propozycja to warta rozważenia inwestycja w swoją działalność, ale też w siebie.




Autor: Ryszard Wojciechowski